Algemene voorwaarden
een
Artikel 1. Definities
1.1. A Lot of Social B.V. betreft de dienstverlener van de AFVALMETHODE, De Fit met Lotte Methode, (hierna te noemen de Guide) en de Producten van A Lot Social Agency B.V. , gevestigd aan de Stevinstraat 3, 4515 GB te Ijzendijke, Nederland en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 90542851.
1.2 Guide betreft:
- de digitale omgeving ter uitvoering van de Guide;
- een methode voor 12 weken wat op ieder gewenst moment door Afnemer kan worden gebruikt.
1.3 Product betreft:
- lifestyle planner/journal;
- Health Her Voedingsapp abbonement.
1.4 Afnemer is de natuurlijke persoon dan wel de rechtspersoon die de Guide of het Product van A Lot Social Agency B.V. heeft afgenomen.
1.5 Overeenkomst betreft de aanvaarding van het aanbod van A Lot Social Agency B.V. door Afnemer.
1.6 Partijen betreffen A Lot Social Agency BV en Afnemer tezamen.
1.7 Digitale omgeving is de digitale leeromgeving waarin de AFVALMETHODE van de Guide plaatsvindt.
Artikel 2. Aanbod
2.1 Het aanbod van A Lot Social Agency wordt op haar website www.fitmetlotte.nl genoemd.
2.2 Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de Guide en het Product.
2.3 Elk aanbod dient zodanige informatie te bevatten dat voor Afnemer duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Het aanbod vermeldt in ieder geval op duidelijke en begrijpelijke wijze de volgende gegevens;
- de wijze van uitvoering van de overeenkomst;
- hoe de Guide/Product werkt;
- de prijs met inbegrip van alle bijkomende kosten en belastingen;
- de wijze van betaling;
- de duur van de overeenkomst.
2.4 Deze algemene voorwaarden worden voorafgaand aan de overeenkomst ter hand gesteld.
2.5 A Lot Social Agency B.V. behoudt zich het recht voor deze algemene voorwaarden te wijzigen.
2.6 Afnemer stemt ermee in dat de laatste versie van deze algemene voorwaarden op de opdracht van toepassing zal zijn. Afspraken die afwijken van deze algemene voorwaarden zijn uitsluitend geldig indien deze schriftelijk zijn vastgelegd.
Aanbod Artikel 3. Overeenkomst
3.1 De Overeenkomst komt tot stand door aanvaarding van het aanbod door Afnemer.
3.2 Na de totstandkoming van de overeenkomst ontvangt Afnemer hiervan langs elektronische weg een bevestiging.
3.3 A Lot Social Agency B.V. bevestigt de ontvangst van de bestelling door het sturen van een automatisch gegenereerde e-mail waarmee de bestelling wordt geaccepteerd.
3.4 Met de in het vorige lid genoemde bevestiging is de overeenkomst gesloten.
3.5 Nadat een overeenkomst via de elektronische weg tot stand is gekomen, wordt de in artikel 2, derde lid genoemde informatie en toegang aan Afnemer verstrekt.
3.6 De overeenkomst heeft uitsluitend betrekking op de aanschaf van de Guide of het Product die in de bevestigingsmail van de aanvaarding van de bestelling wordt genoemd.
3.7 Afnemer is verantwoordelijk voor het aanleveren van de juiste gegevens en dient deze op zorgvuldige wijze aan A Lot Social Agency B.V. te verstrekken.
3.8 In geval verstrekte gegevens in de bevestiging niet correct zijn, of als Afnemer niet tevreden is met de details in de bevestiging, dient Afnemer contact op te nemen met A Lot Social Agency B.V. via shop@fitmetlotte.nl.
3.9 Bij acceptatie van de bestelling accepteren heeft A Lot Social Agency B.V. een wettelijke verplichting om goederen die in overeenstemming zijn met deze voorwaarden te leveren.
3.10 Alle overeenkomsten vinden plaats in de Nederlandse taal.
Artikel 4. Annulering en (tussentijdse) beëindiging van de overeenkomst
4.1 Afnemer heeft veertien (14) dagen na het sluiten van de Overeenkomst het recht zich te herroepen op de gesloten overeenkomst, tenzij anders bepaald in deze voorwaarden. A Lot Social Agency B.V. doet Afnemer hiervan een bevestiging toekomen.
4.2 Indien de overeenkomst betrekking heeft op digitale inhoud, zoals een eBook, vervalt het herroepingsrecht zodra de levering is gestart. Door aankoop van het eBook stemt Afnemer er expliciet mee in dat:
- De levering van de digitale inhoud direct aanvangt;
- Afnemer afstand doet van het recht om de overeenkomst binnen de bedenktijd van veertien (14) dagen te herroepen.
4.3 Indien Afnemer de Overeenkomst tussentijds beëindigt in geval van de Guide, zal geen verrekening plaatsvinden van de reeds gevolgde voedingsadviezen en andere tips, tenzij er sprake is van ernstige omstandigheden die maken dat in redelijkheid niet gevergd kan worden dat betaling gerechtvaardigd is.
Artikel 5. Verantwoordelijkheid A Lot Social Agency B.V. met betrekking tot de Guide
5.1 Het gebruik van de informatie uit de Guide is geheel op eigen risico. De informatie uit de Guide is vanuit uiterste zorgvuldigheid samengesteld vanuit eigen ervaringen.
5.2 Afnemer kan de in het vorige lid genoemde informatie niet gebruiken ter vervanging voor en evenmin ter vervanging van, professioneel medisch advies, een medische diagnose- en/of een medische behandeling.
5.3 Afnemer dient te allen tijde diens arts of andere beroepsbeoefenaar in de gezondheidszorg te raadplegen.
5.4 De Guide kan informatie verstrekken met betrekking tot lichaamsbeweging, fitness, dieet en voeding en is uitsluitend bedoeld voor persoonlijk gebruik en informatieve doeleinden.
5.5 Afnemer dient een arts te raadplegen voordat hij of zij begint met een oefening, fitness, dieet of voedingsroutine, in het bijzonder in geval van zwangerschap of indien er reeds bestaande gezondheidsproblemen zijn.
5.6 Niets uit deze guide mag worden beschouwd als medisch advies of een medische diagnose.
5.7 De Guide biedt geen garantie voor resultaten als gevolg van het toepassen van de informatie uit de guide.
5.8 De Guide biedt uitsluitend informatie met betrekking tot een inspanningsverplichting en sluit iedere vorm van resultaten uit: A Lot Social Agency B.V. zal zich inspannen om een bepaald resultaat te bereiken, maar garandeert dat resultaat niet.
Artikel 6. Betaling
6.1 Alle kosten zijn exclusief BTW, tenzij anders aangegeven.
6.2 Alle facturen zullen door Afnemer worden betaald overeenkomstig de op de factuur vermelde betaalcondities.
6.3 Indien Afnemer de verschuldigde kosten niet binnen de overeengekomen termijn voldoet, zal Afnemer zonder ingebrekestelling over het openstaande bedrag de wettelijke rente verschuldigd zijn.
6.4 De volledige vordering van A Lot Social Agency B.V. op Afnemer is onmiddellijk opeisbaar indien:
a Afnemer een betalingstermijn overschrijdt;
b Afnemer failliet is verklaard of in surseance van betaling verkeert;
c Afnemer (vennootschap) ontbonden of geliquideerd wordt;
d Afnemer (natuurlijk persoon) onder curatele wordt gesteld of overlijdt.
6.5 Indien Afnemer verzuimt de verschuldigde kosten te voldoen en na hierover gerappelleerd te zijn en niet binnen de gestelde betalingstermijn de verschuldigde kosten heeft voldaan, kan de overeenkomst door A Lot Social Agency B.V. worden beëindigd.
6.6 Indien Afnemer na herinnering nalatig blijft de kosten te voldoen, zal A Lot Social Agency B.V. de vordering overdragen aan een incassobureau. De door A Lot Social Agency B.V. gemaakte gerechtelijke- en buitengerechtelijke kosten hiervoor zijn voor rekening en risico van Afnemer.
Artikel 7. Levering diensten en goederen
7.1 A Lot Social Agency B.V. zal haar goederen en diensten in de tijd leveren zoals beschreven in de overeenkomst.
7.2 Indien er sprake is van storingen op de website dan wel de webshop zal A Lot Social Agency B.V. zich inspannen geconstateerde storingen naar haar beste vermogen te verhelpen.
7.3 A Lot Social Agency B.V. behoudt zich het recht voor dat niet alle geconstateerde storingen direct kunnen worden verholpen.
Artikel 8. Beschikbaarheid en levering
8.1 Informatie op de website met betrekking tot beschikbaarheid is onderhevig aan verandering zonder voorafgaande kennisgeving. A Lot Social Agency B.V. kan de constante beschikbaarheid van de producten op deze site niet garanderen. Alle bestellingen zijn te allen tijde afhankelijk van de actuele beschikbaarheid.
8.2 A Lot Social Agency B.V. levert in Nederland en België. A Lot Social Agency B.V. levert de door Afnemer bestelde goederen op het adres dat Afnemer aan A Lot Social Agency B.V. doorgeeft op het moment dat Afnemer de bestelling op deze site plaatst.
8.3 Levering zal geschieden op basis van de informatie op de productpagina’s nadat de bestelling is geaccepteerd.
8.4 Bestellingen worden, na betaling, zo snel mogelijk geleverd. A Lot Social Agency B.V. streeft ernaar om de bestellingen dezelfde dag te versturen. Bestellingen worden maximaal twee dagen nadat de bestelling is geplaatst, verstuurd. Mocht dit door onvoorziene omstandigheden niet lukken, dan wordt Afnemer hierover zo spoedig mogelijk geïnformeerd.
8.5 In geval van onvoorziene omstandigheden (bijvoorbeeld ongunstige weersomstandigheden, onvoorspelbare vertragingen als gevolg van files, wegwerkzaamheden, omleidingen of mechanische storingen) is A Lot Social Agency B.V. mogelijk niet in staat om de goederen binnen deze termijnen te leveren en is A Lot Social Agency B.V. niet aansprakelijk voor enige vertraging of het uitblijven van de goederen indien de vertraging geheel of gedeeltelijk wordt veroorzaakt door dergelijke omstandigheden. A Lot Social Agency B.V. informeert Afnemer hierover terstond. t
8.6 A Lot Social Agency B.V. is ook niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging in de levering, veroorzaakt door het niet beschikbaar zijn van een koerier dan wel postsysteem om de levering van de producten in ontvangst te nemen. Het is de verantwoordelijkheid van Afnemer om contact op te nemen met het postkantoor of koeriersbedrijf met betrekking tot de goederen die niet konden worden bezorgd omdat Afnemer niet beschikbaar was.
8.7 A Lot Social Agency B.V. is ook niet verantwoordelijk indien Afnemer verkeerde informatie heeft verstrekt en de levering daardoor niet op het juiste adres wordt bezorgd.
Artikel 9. Prijzen en verzendkosten
9.1 Informatie op de website met betrekking tot de prijzen is onderhevig aan verandering door A Lot Social Agency B.V., zonder voorafgaande kennisgeving. De prijzen die ten tijde van de bestelling worden weergeven, zijn de prijzen die van toepassing zijn.
9.2 Het is mogelijk dat er een fout kan optreden en kunnen goederen mogelijk onjuist worden geprijsd. In dat geval is A Lot Social Agency B.V. niet verplicht de goederen (op basis van deze verkeerde prijs) te leveren.
9.3 A Lot Social Agency B.V. zal ofwel de bestelling annuleren en de prijs terugbetalen, of A Lot Social Agency B.V. zal contact opnemen met Afnemer met de vraag of hij of zij (op basis van de juiste prijs) verder wilt gaan met de bestelling. Indien A Lot Social Agency B.V. niet in staat is om Afnemer te contacteren of indien Afnemer niet verder wil gaan met de bestelling (op basis van de juiste prijs), zal A Lot Social Agency B.V. de bestelling annuleren en de prijs die Afnemer reeds heeft betaald terugbetalen.
9.4 Wanneer de juiste prijs van de goederen een lager bedrag betreft dan de vermelde prijs, kan A Lot Social Agency B.V. verder met de bestelling en het lagere bedrag in rekening brengen bij verzending.
9.5 Tenzij anders vermeld, zijn alle prijzen inclusief BTW (indien van toepassing) en exclusief verzendkosten.
9.6 Verzendkosten kunnen hier worden geraadpleegd. Deze worden afzonderlijk aan Afnemer gemeld voordat Afnemer de bestelling plaatst waarna deze per e-mail worden bevestigd.
Artikel 10. Garantie en retourneren
10.1 Afnemer heeft het recht de bestelling tot veertien dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Afnemer krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €4,40 per brievenbuspakket. Voor het retourlabel dient Afnemer een e-mail te sturen naar shop@fitmetlotte.nl. Afnemer kan ook op eigen kosten zonder retourlabel retourneren.
10.2 Indien Afnemer gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal de Guide of het Product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking en ongebruikt aan A Lot Social Agency B.V. geretourneerd worden.
10.3 In geval van de digitale versie van de Guide of het Product is het uitdrukkelijk verboden om de Guide en het Product te vermenigvuldigen, openbaar te maken en/of op andere wijze ter kennis aan derden te brengen of aan derden te verstrekken. A Lot Social Agency B.V. verstrekt hiervoor een Verklaring ter ondertekening aan Afnemer.
10.4 Indien goederen worden geleverd met zichtbare transportschade dient Afnemer deze schade -indien mogelijk- onmiddellijk bij de bezorger kenbaar maken en zo snel mogelijk contact met A Lot Social Agency B.V. op te nemen. Indien Afnemer niet reclameert of geen contact met A Lot Social Agency B.V. opneemt, heeft dit geen gevolgen voor diens wettelijke rechten en de afdwinging daarvan, in het bijzonder wat betreft diens wettelijk recht op garantie. Afnemer helpt A Lot Social Agency B.V. hierbij om de eigen rechten tegenover de vrachtvervoerder of de transportverzekering te doen gelden. Zodra het defect of een ander probleem is bevestigd, zal A Lot Social Agency B.V. zorgen voor een volledige terugbetaling voor een volledige terugbetaling voor beschadigde of defecte goederen indien dit binnen een redelijke termijn na de verkoop is.
10.5 A Lot Social Agency B.V. verwerkt het verzoek van terugbetaling zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 30 dagen na de bevestiging via e-mail over de terugbetaling voor beschadigde of defecte Producten.
10.6 Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kan Afnemer contact met A Lot Social Agency B.V. opnemen via shop@fitmetlotte.nl.
10.7 Retour kan aangemeld worden via het retourportaal: https://fitmetlotte.myparcel.me
Artikel 11. Aansprakelijkheid
11.1 A Lot Social Agency B.V. is enkel aansprakelijk voor directe schade volgend uit tekortkomingen in de nakoming die aan haar te wijten zijn of die is ontstaan ten gevolge van opzet of bewuste roekeloosheid door A Lot Social Agency B.V..
11.2 A Lot Social Agency B.V. is niet aansprakelijk voor indirecte- of gevolgschade daaronder mede begrepen bedrijfsschade, imagoschade, vertragingsschade en gederfde winst.
11.3 De aansprakelijkheid van A Lot Social Agency B.V. is maximaal beperkt tot de factuurwaarde en tot het bedrag dat haar verzekeraar in dat geval uitkeert.
11.4 Afnemer vrijwaart A Lot Social Agency B.V. tegen alle aanspraken van derden met betrekking tot de Overeenkomst en stelt A Lot Social Agency B.V. in zo een geval terstond op de hoogte van dergelijke aanspraken.
Artikel 12. Overmacht
12.1 In geval van overmacht is A Lot Social Agency B.V. niet gehouden aan haar verplichtingen volgende uit de Overeenkomst en is zij gerechtigd deze voor de duur van de overmacht op te schorten. A Lot Social Agency B.V. is nimmer aansprakelijk voor schade ontstaan ten gevolge van overmacht.
12.2 Onder overmacht wordt verstaan alles wat op grond van de wet- en regelgeving en jurisprudentie als overmacht wordt gekwalificeerd, voorzienbaar dan wel onvoorzienbaar en waarop A Lot Social Agency B.V. geen invloed kan uitoefenen. Hieronder valt in ieder geval verstoring van energievoorzieningen, internet storingen en storingen van computers.
12.3 A Lot Social Agency B.V. dient haar verplichtingen niet na te komen in geval er sprake is van overmacht.
12.4 Indien de periode van overmacht langer duurt dan twee weken, dan zijn Partijen gerechtigd de Overeenkomst te ontbinden, zonder dat ze schadevergoeding verplicht zijn.
12.5 Indien A Lot Social Agency B.V. haar verplichtingen deels is nagekomen en in geval het nagekomen gedeelte zelfstandig waarde heeft, mag A Lot Social Agency B.V. het nagekomen deel factureren.
Artikel 13. Klachten
13.1 Afnemer stelt A Lot Social Agency B.V. zo spoedig mogelijk op de hoogte van eventueel door haar ondervonden klachten.
13.2 Klachten over de Guide dienen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen zeven dagen na het constateren daarvan aan A Lot Social Agency B.V. te worden gemeld via shop@fitmetlotte.nl.
13.3 Indien Afnemer een klacht later meldt, komt hem geen recht meer toe op herstel, vervanging of schadeloosstelling.
13.4 Ingediende klachten of bezwaren schorten de betalingsverplichting niet op.
13.5 Ingediende klachten zullen binnen 14 dagen in behandeling worden genomen waarbij A Lot Social Agency B.V. zich zal inzetten de best mogelijke oplossing te bereiken. Indien de klacht niet binnen 14 dagen verholpen kan worden zal A Lot Social Agency B.V. hier tijdig melding van maken en daarbij een indicatie geven van de termijn waarbinnen een oplossing verwacht mag worden.
13.6 Indien de klacht terecht is en verholpen kan worden, zal A Lot Social Agency B.V. zich inspannen tot het verhelpen dan wel oplossen van de klacht.
13.7 Indien het in het vorige lid bepaalde niet (meer) mogelijk is, is A Lot Social Agency B.V. slechts aansprakelijk voor zover aangegeven in artikel 11.
13.8 Klachten over de geleverde producten en diensten of bezwaren tegen een factuur dienen zo spoedig mogelijk nadat de klachten tot stand zijn gekomen per e-mail via Lotte@fitmetlotte.nl worden ingediend.
13.9 De beoordeling van klachten vindt plaats door A Lot Social Agency B.V. dan wel een door A Lot Social Agency B.V. ingeschakelde onafhankelijke derde.
13.10 Indien komt vast te staan dat een klacht ongegrond is, dan komen de kosten van A Lot Social Agency B.V. die daardoor zijn ontstaan (zoals onderzoekskosten) geheel voor rekening van Afnemer.
Artikel 14. Privacy
14.1 De persoonsgegevens van Afnemer zullen niet aan derden beschikbaar worden gesteld, behalve als hier een wettelijke verplichting toe bestaat.
14.2 Indien wettelijk mogelijk zal A Lot Social Agency B.V. Afnemer informeren als er een mogelijke inbreuk wordt gemaakt op diens privacy is geconstateerd.
14.3 Anonieme gegevens die verband houden met de Guide of het Product kunnen aan derden beschikbaar worden gesteld om de dienstverlening mogelijk te maken of te verbeteren.
14.4 De door Afnemer verstrekte informatie wordt door A Lot Social Agency B.V. vertrouwelijk behandeld. A Lot Social Agency B.V. conformeert zich aan de geldende privacywetgeving.
14.5 De privacyverklaring is te vinden op de website www.fitmetlotte.nl.
Artikel 15. Intellectuele eigendomsrechten
15.1 Intellectuele eigendomsrechten: A Lot Social Agency B.V. behoudt zich exclusief alle intellectuele eigendomsrechten voor met betrekking tot door haar aan de Afnemer verstrekte documentatie, materiaal, digitale inhoud (zoals eBooks) of materiaal dat A Lot Social Agency B.V. gebruikt of heeft gebruikt in het kader van de uitvoering van haar diensten, inclusief de Guide of de Healthy Her-app.
15.2 Het is de Afnemer uitdrukkelijk verboden, behoudens uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van A Lot Social Agency B.V.:
- Derhalve verstrekt materiaal of digitale inhoud (zoals eBooks) geheel of gedeeltelijk te kopiëren, te verveelvoudigen, openbaar te maken, te verspreiden, te exploiteren, dan wel op enigerlei wijze aan derden ter beschikking te stellen;
- Het verstrekte materiaal in gewijzigde vorm openbaar te maken of onder eigen naam te gebruiken.
15.3 Persoonlijk gebruik: Het aangeboden materiaal, waaronder digitale inhoud zoals eBooks en weekmenu’s, is uitsluitend bedoeld voor persoonlijk gebruik door de Afnemer. Op alle door A Lot Social Agency B.V. verstrekte zaken rusten auteursrechten van A Lot Social Agency B.V. of van derden.
15.4 Indien de Afnemer inbreuk maakt op de bepalingen van dit artikel, verbeurt de Afnemer een direct opeisbare boete van €5.000,00 per overtreding en €1.000,00 per dag dat de inbreuk voortduurt, onverminderd het recht van A Lot Social Agency B.V. om volledige schadevergoeding en verdere juridische stappen te vorderen.
15.5 A Lot Social Agency B.V. behoudt zich het recht voor om juridische stappen te ondernemen bij overtreding van dit artikel.
Artikel 17. Marketing
17.1 A Lot Social Agency B.V. is gerechtigd in algemene zin te publiceren over haar Producten en Diensten.
17.2 A Lot Social Agency B.V. waarborgt hierbij de privacy van haar Afnemers. A Lot Social Agency B.V. zal Afnemer toestemming vragen of zij diens naam in enige publicatie mag gebruiken.
17.3 A Lot Social Agency B.V. kan Afnemer vragen om een review te schrijven over zijn/haar ervaringen met A Lot Social Agency B.V..
17.4 Afnemer geeft in het geval van het vorige lid A Lot Social Agency B.V. toestemming om de review van Opdrachtgever op haar website en sociale media kanalen te plaatsen. Indien Afnemer niet langer wenst dat zijn/haar review zichtbaar is op de website of sociale media kanalen van A Lot Social Agency B.V. zal Afnemer A Lot Social Agency B.V. hierover per e-mail, conform wat geregeld is in de privacyverklaring van A Lot Social Agency B.V., informeren.
Artikel 18. Toepasselijk recht en forumkeuze
18.1 Op de Overeenkomst tussen Afnemer en A Lot Social Agency B.V. is Nederlands recht van toepassing.
18.2 Ingeval van een geschil zullen Partijen proberen hier gezamenlijk uit te komen.
18.3 Ieder geschil waar Partijen niet over uitkomen, zal worden beslecht door de rechtbank binnen welk arrondissement A Lot Social Agency B.V. is gevestigd.
Aanvullende algemene voorwaarden met betrekking tot lidmaatschappen en abonnementen
Hier vind je de algemene voorwaardes met betrekking tot het Healthy Her Abonnement.
Artikel 1. Algemene Informatie
1.1 Zodra een afnemer een abonnement aankoopt of zich aanmeldt voor een lidmaatschap op de Fit met Lotte-website (hierna aangeduid als “Lidmaatschap Healthy Her”), accepteert het lid automatisch deze Algemene Voorwaarden en wordt hij/zij lid (hierna: het “Lid”) van Fit met Lotte / A Lot Social Agency B.V.
Artikel 2. Algemene Voorwaarden
2.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten die worden geleverd door A Lot Social Agency B.V. en regelen als zodanig de juridische relatie tussen A Lot Social Agency B.V. en het Lid.
2.2 A Lot Social Agency B.V. is gemachtigd om op elk moment de voorwaarden en prijzen voor het lidmaatschap en de diensten aan te passen.
2.3 Het is vereist dat het Lid minimaal 18 jaar oud is om lid te worden van het Healthy Her Abonnement.
2.4 Personen met een BMI (Body Mass Index) dat duidt op ondergewicht (<18,5) mogen geen gebruik maken van de diensten van de app zonder schriftelijke toestemming van een bevoegde medische professional. Indien blijkt dat een Lid een BMI heeft dat ondergewicht aangeeft en geen toestemming heeft, behoudt A Lot Social Agency B.V. zich het recht voor om het lidmaatschap per direct te beëindigen. Dit gebeurt zonder restitutie van reeds betaalde bedragen en zonder verdere toestemming van het Lid.
Artikel 3. Lidmaatschappen en abonnementen
3.1 Het Lid is zich ervan bewust dat het abonnement wordt aangegaan voor de overeengekomen contractperiode zoals vermeld op de website, die begint op de datum van aankoop en/of verlenging van het abonnement.
3.2 A Lot Social Agency B.V. biedt verschillende soorten lidmaatschappen aan, waaronder:
- Een maandabonnement;
- Een kwartaalabonnement;
- Een jaarabonnement.
Daarnaast wordt er eenmalig €4,95 administratiekosten in rekening gebracht voor het registreren van het Lid.
3.3 De prijzen zoals vermeld in Artikel 3.2 van deze Algemene Voorwaarden zijn inclusief btw. A Lot Social Agency B.V. is te allen tijde gemachtigd om haar tarieven aan te passen in geval van wijzigingen in het btw-bedrag.
3.4 De minimale contractduur voor het Lidmaatschap Healthy Her is de overeengekomen contractperiode zoals vermeld bij aankoop.
3.5 Het Lidmaatschap Healthy Her wordt automatisch verlengd na afloop van de overeengekomen contractperiode. Het Lid kan het abonnement opzeggen vóór het einde van de huidige contractperiode. Het opzeggen van het lidmaatschap moet uiterlijk 1 werkdag voor verlenging van de contractperiode plaatsvinden. Het opzeggen kan het Lid zelf doen via: https://portal.plugandpay.nl/login/fitmetlotte-6312.
3.6 Het Lidmaatschap Healthy Her geeft gratis toegang tot de Fit Met Lotte Community.
3.7 Het Lid is verplicht om eventuele openstaande betalingen te voldoen vóór de beëindigingsdatum. Het niet naleven van deze regel zal resulteren in 2 (twee) officiële schriftelijke waarschuwingen die naar het Lid worden gestuurd, gevolgd door het inschakelen van de diensten van een extern incassobureau om openstaande betalingen te verkrijgen. A Lot Social Agency B.V. is gemachtigd om de toegang tot haar faciliteiten te weigeren en/of het lidmaatschap van het Lid op te schorten als het Lid niet voldoet aan deze regel totdat alle openstaande betalingen zijn voldaan.
3.8 Het lidmaatschap is strikt persoonlijk en kan alleen worden overgedragen met toestemming van A Lot Social Agency B.V. Een dergelijk verzoek moet schriftelijk worden gedaan door het Lid dat het lidmaatschap heeft naar het officiële e-mailadres van A Lot Social Agency B.V.: app@fitmetlotte.nl.
Artikel 4. Lidmaatschapkosten & betalingen
4.1 De lidmaatschapskosten moeten door het Lid worden betaald via Mollie SEPA Incasso voor de gehele termijn van de overeengekomen contractperiode vooraf, of, indien nodig, voor de initiële termijn van het contract (of een verlenging daarvan).
4.2 A Lot Social Agency B.V. behoudt zich het recht voor om achterstallige betalingen te innen via Mollie Sepa Incasso.
4.3 Als een Mollie SEPA Incasso wordt geweigerd, ontvangt het Lid een e-mail waarin A Lot Social Agency B.V. het Lid attendeert op de geweigerde betaling. Het Lid krijgt de mogelijkheid om het openstaande bedrag binnen 5 dagen alsnog te betalen zonder extra kosten.
4.4 Indien het openstaande bedrag niet binnen 5 dagen wordt voldaan, worden er storneringskosten van €10,- in rekening gebracht. Het Lid ontvangt hierover maximaal drie betalingsherinneringen. Indien na deze drie betalingsherinneringen het openstaande bedrag inclusief de storneringskosten niet is voldaan, wordt de vordering overgedragen aan een extern incassobureau.
4.5 Indien A Lot Social Agency B.V. genoodzaakt is om de diensten van een incassobureau in te schakelen om betaling van het Lid te verkrijgen, wordt er een extra bedrag van €40,- in rekening gebracht boven op het openstaande abonnementsgeld en de storneringskosten. Deze kosten zijn in overeenstemming met de wettelijke bepalingen en worden rechtstreeks door het incassobureau aan het Lid gefactureerd.
4.6 Het Lid is pas gemachtigd om gebruik te maken van de diensten en faciliteiten die A Lot Social Agency B.V. biedt nadat de achterstallige schuld inclusief eventuele stornerings- en incassokosten volledig is voldaan in overeenstemming met de afspraken die zijn gemaakt met het incassobureau.
4.7 A Lot Social Agency B.V. biedt af en toe kortingen op reguliere lidmaatschapskosten tijdens speciale promoties die op deze website en applicatie worden vermeld. Deze kortingsaanbiedingen zijn altijd van toepassing op de eerste 4 (vier) weken van het lidmaatschap, tenzij anders vermeld in de daadwerkelijke promotie. Kortingen kunnen nooit met terugwerkende kracht worden verleend.
Artikel 5. Privacy
5.1 A Lot Social Agency B.V. verwerkt persoonlijke gegevens van leden binnen de grenzen van de geldende wet- en regelgeving met betrekking tot privacybescherming, in het bijzonder de Wet bescherming persoonsgegevens, op een wijze en voor de doeleinden zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden van de website van A Lot Social Agency B.V.
5.2 A Lot Social Agency B.V. verwerkt persoonsgegevens voor de volgende doeleinden: facturatie, debiteurenadministratie, klachtenafhandeling en geschillenbeslechting, de informatie die aan de werkgever van het Lid wordt verstrekt over het gebruik van het lidmaatschap; voor het voorkomen, detecteren en beheersen van fraude en onregelmatigheden, voor marktonderzoek en commerciële doeleinden zoals verkoopactiviteiten gerelateerd aan de diensten die A Lot Social Agency B.V. levert en/of diensten van derden die verbonden zijn met de diensten die A Lot Social Agency B.V. levert.
5.3 Het Lid heeft het recht om de verwerkte persoonsgegevens in te zien, te corrigeren en bezwaar te maken. A Lot Social Agency B.V. is gemachtigd om een vergoeding in rekening te brengen tot het wettelijk maximum voor toegang tot en/of het verwerken van correcties en/of het verwerken van een bezwaar. Het Lid kan bezwaar maken tegen het gebruik van zijn/haar persoonsgegevens door A Lot Social Agency B.V. en verzoeken om toegang, correctie en bezwaar in te dienen bij A Lot Social Agency B.V.
Artikel 6. Beëindiging
6.1 Opzegging van het lidmaatschap is mogelijk met een opzegtermijn van 1 werkdag vóór het einde van de overeengekomen contractperiode.
6.2 De opzegging moet online worden gedaan door het Lid zelf via https://portal.plugandpay.nl/login/fitmetlotte-6312. Alleen opzeggingen via deze methode zijn geldig.
6.3 Opzeggingen via Instagram DM, andere sociale mediakanalen, telefonisch contact of andere informele communicatiekanalen zijn niet geldig en worden niet in behandeling genomen, tenzij hier schriftelijke bevestiging van is gegeven door A Lot Social Agency B.V.
6.4 Indien het Lid geen gebruik maakt van de Healthy Her-app, blijft het zijn/haar eigen verantwoordelijkheid om het lidmaatschap tijdig op te zeggen via het daarvoor bestemde accountportaal. Het niet gebruiken van de app geeft het Lid geen recht op restitutie van betaalde bedragen of kwijtschelding van lopende kosten.
6.5 Opzeggingen per e-mail worden niet als geldig beschouwd, tenzij het Lid een schriftelijke bevestiging ontvangt van A Lot Social Agency B.V. waarin de opzegging wordt bevestigd. Zonder deze schriftelijke bevestiging blijft het lidmaatschap actief en lopen de kosten door.
6.6 De opzegging van het lidmaatschap wordt door A Lot Social Agency B.V. uiterlijk na 2 werkdagen verwerkt. Hiervan wordt ook een bevestigingsmail gestuurd naar het (voormalig) Lid.
6.7 Indien A Lot Social Agency B.V. ontdekt dat een Lid jonger is dan 18 jaar of een BMI heeft dat ondergewicht aangeeft zonder medische toestemming, wordt het lidmaatschap per direct beëindigd. Eventuele openstaande bedragen blijven verschuldigd.
.
Artikel 7. Herroepinsrecht
7.1 Het herroepingsrecht geldt niet voor de volgende diensten en/of producten:
- Diensten die direct zijn geleverd en waarvan het Lid uitdrukkelijk heeft ingestemd met de levering tijdens de bedenktijd, waardoor het herroepingsrecht vervalt;
- Producten die volgens specificaties van het Lid zijn vervaardigd of die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
- Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
- Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
- Digitale inhoud die niet op een fysieke drager is geleverd, zoals apps of e-books, zodra de levering is begonnen met uitdrukkelijke toestemming van het Lid en met de verklaring dat hij/zij afstand doet van het herroepingsrecht.
7.2 Aangezien het lidmaatschap van de Healthy Her-app een digitale dienst betreft die direct na aankoop wordt geleverd, heeft het Lid geen recht op herroeping, conform artikel 6:230p van het Burgerlijk Wetboek. Door akkoord te gaan met deze Algemene Voorwaarden en het vinkje aan te zetten tijdens het aankoopproces, stemt het Lid er expliciet mee in dat:
- De levering van de digitale inhoud direct na aankoop aanvangt;
- Het Lid afstand doet van het recht om de overeenkomst binnen de bedenktijd van 14 kalenderdagen te herroepen.
7.3 Het Lid verklaart bij aankoop van het lidmaatschap dat hij/zij op de hoogte is van deze voorwaarden en akkoord gaat met het directe verlies van het herroepingsrecht.
Artikel 8. Klachten
8.1 Klachten met betrekking tot de uitvoering van het lidmaatschap of de functionaliteit van de Healthy Her-app dienen schriftelijk en gemotiveerd te worden ingediend via het e-mailadres: app@fitmetlotte.nl.
8.2 Klachten moeten zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na constatering van het probleem, worden gemeld. Klachten die na deze termijn worden ingediend, worden niet meer in behandeling genomen. Alle gevolgen van het niet tijdig melden van een klacht zijn voor risico van het Lid.
8.3 A Lot Social Agency B.V. zal klachten binnen een termijn van 5 werkdagen na ontvangst behandelen en een reactie geven. Indien een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, ontvangt het Lid binnen 5 werkdagen een bericht van ontvangst en een indicatie van wanneer een inhoudelijke reactie kan worden verwacht.
8.4 Indien komt vast te staan dat de klacht gegrond is, zal A Lot Social Agency B.V., naar keuze van het bedrijf:
- Het probleem kosteloos herstellen of verbeteren;
- Het Lid een compensatie aanbieden indien van toepassing;
- Eventuele andere passende maatregelen treffen.
8.5 Kleine technische of gebruikelijke afwijkingen van de app, die geen significante invloed hebben op de functionaliteit, vormen geen grondslag voor klachten.
8.6 Het indienen van een klacht ontslaat het Lid niet van de betalingsverplichting, tenzij A Lot Social Agency B.V. schriftelijk anders heeft bepaald.
Artikel 9. Aansprakelijkheid
9.1 A Lot Social Agency B.V. heeft jegens het Lid een inspanningsverplichting. Dit houdt in dat A Lot Social Agency B.V. zich naar beste inzicht en vermogen zal inspannen om de diensten van de Healthy Her-app met voldoende zorgvuldigheid en vakmanschap uit te voeren. A Lot Social Agency B.V. heeft echter geen resultaatsverplichting en kan niet aansprakelijk worden gesteld voor niet behaalde resultaten of persoonlijke doelstellingen van het Lid.
9.2 Indien A Lot Social Agency B.V. toch aansprakelijk wordt gesteld, is iedere aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat door een afgesloten aansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald.
9.3 Indien, om welke reden dan ook, geen uitkering krachtens het in artikel 9.2 genoemde verzekering plaatsvindt, is de aansprakelijkheid van A Lot Social Agency B.V. beperkt tot maximaal het bedrag dat het Lid voor het lidmaatschap van de Healthy Her-app in de drie maanden voorafgaand aan de gebeurtenis heeft betaald.
9.4 A Lot Social Agency B.V. is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade. Onder directe schade wordt uitsluitend verstaan:
- Redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en omvang van de schade, voor zover deze betrekking hebben op directe schade zoals bedoeld in dit artikel;
- Redelijke kosten gemaakt om gebrekkige prestaties van A Lot Social Agency B.V. te laten beantwoorden aan de overeenkomst, voor zover deze aan A Lot Social Agency B.V. kunnen worden toegerekend;
- Redelijke kosten gemaakt ter voorkoming of beperking van schade, voor zover het Lid aantoont dat deze kosten hebben geleid tot beperking van directe schade.
9.5 A Lot Social Agency B.V. is niet aansprakelijk voor indirecte schade, waaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen, verlies van gegevens, schade door bedrijfsstagnatie, of andere vormen van indirecte schade.
9.6 A Lot Social Agency B.V. is nimmer aansprakelijk voor schade die ontstaat door:
- Onjuiste en/of onvolledige informatie verstrekt door of namens het Lid;
- Gebruik van de Healthy Her-app op een wijze die niet conform de instructies of het beoogde gebruik is;
- Het niet opvolgen van adviezen of instructies gegeven via de app;
- Gezondheidsklachten, blessures of andere fysieke/psychische problematiek ontstaan door gebruik van de app. Het Lid is zelf verantwoordelijk voor het nemen van voldoende voorzorgsmaatregelen en het raadplegen van een medische professional indien nodig;
- Technische storingen, bugs of fouten in de apparatuur of programmatuur die wordt gebruikt voor toegang tot de app;
- Onbevoegde toegang tot de app of gegevens van het Lid door derden.
9.7 Eventuele claims op schadevergoeding dienen uiterlijk binnen 14 dagen na ontdekking van de schade schriftelijk en gemotiveerd te worden ingediend via app@fitmetlotte.nl. Indien een claim niet tijdig wordt ingediend, vervalt het recht op schadevergoeding.
9.8 Het Lid vrijwaart A Lot Social Agency B.V. tegen alle aanspraken van derden die voortvloeien uit het gebruik van de Healthy Her-app door het Lid.
9.9 A Lot Social Agency B.V. behoudt zich het recht voor om, indien mogelijk, de schade van het Lid te herstellen of te beperken door aanpassingen, verbeteringen of andere passende maatregelen te treffen.
Artikel 10. Activeren lidmaatschap
10.1 Na aankoop van het lidmaatschap ontvangt het Lid een vragenlijst die nodig is voor het personaliseren van de diensten, waaronder de weekmenu’s in de Healthy Her-app.
10.2 Het Lid dient deze vragenlijst volledig en naar waarheid in te vullen. Eventuele onjuistheden of onvolledigheden in de verstrekte informatie zijn voor risico van het Lid en kunnen de kwaliteit van de aangeboden diensten beïnvloeden.
10.3 Nadat de vragenlijst door het Lid is ingediend, heeft A Lot Social Agency B.V. maximaal 3 werkdagen de tijd om:
- De antwoorden van de vragenlijst te verwerken;
- De weekmenu’s en andere gepersonaliseerde inhoud in de Healthy Her-app klaar te zetten;
- Het account van het Lid te activeren.
10.4 Het lidmaatschap gaat in zodra het account van het Lid is geactiveerd en toegang is verleend tot de Healthy Her-app.
10.5 A Lot Social Agency B.V. is niet aansprakelijk voor vertragingen in de activatie als gevolg van:
- Incomplete of incorrect ingevulde vragenlijsten door het Lid;
- Technische problemen buiten de invloedssfeer van A Lot Social Agency B.V.;
- Overmachtssituaties, zoals storingen of andere onvoorziene omstandigheden.