Eetdagboekje Gezonde Voeding Afvallen Dieet

Eetdagboekje - Gymjunkie lifestyle plan

Als je mij volgt op Instagram, dan heb je het misschien voorbij zien komen. Maar ik ben begonnen aan een nieuw ‘dieet plan’.

Ik was al een tijdje aan het sukkelen met mijn voeding, omdat ik met het 1op1dieet moest stoppen. 

De kilo’s gingen er steeds minder snel er af, ik ging minder eten en zat zo in een vicieuze cirkel. GymJunkies vroeg hun life style plan wilde proberen, nadat ik een blog voor hen had geschreven. Gisteren was mijn eerste dag van het plan. Voordat ik het plan begon, was ik al ontzettend zenuwachtig, meer daar over lees je hier.

Ben je benieuwd wat ik op een dag eet met het GymJunkie Lifestyle plan? Lees dan verder. 

the most important meal of the day: breakfast

Goedemorgen! Ik ben zelf niet zo’n “ontbijter” en heb totaal geen honger in de ochtend. Ik begin mijn dag standaard met een halve liter water. Daarna ben ik nog een rondje gaan hardlopen en toen was het tijd voor het ontbijt.

Ik ontbijt met 250 gram magere kwark en 100 gram aardbeien. Dit moest eigenlijk 50 gram zijn, ik had mij mislezen, oeps!  

Ontbijt Afvallen Eetdagboekje Gezond Eten

Lunch: Crackers met beleg

Nu hou ik wel heel erg van lunchen. Hiervoor volgde ik een koolhydraat beperkt dieet. Brood, rijst en aardappelen heb ik daardoor lange tijd niet meer gegeten.  

Dit plan is niet koolhydraat beperkt en daarom mag ik crackers als lunch. Dit is voor mij echt een feestje. 

Ik heb 3 Wasda crackers op met daarop mager beleg: filet americain, sandwichspread en rosbief. Ook heb ik nog 5 augurken, want ik vind augurken écht lekker. 

Eetdagboekje Lunch GymJunkies Lifestyleplan

dinner: Koolhydraatarme nasi

Dit dieet is niet koolhydraatarm, maar ik heb gekozen om een koolhydraatarme maaltijd te maken als dinner. Dit een van mijn favoriete keto recepten. Wil je weten hoe je deze koolhydraatarme nasi kan maken? Klik dan hier

Eetdagboekje Avondeten Recept Koolhydraatarme Nasi

Snacks

I love snacking. Dat was ook een van de reden dat ik zo dik was geworden. Ik snackte teveel en te ongezond.  Nu ben ik er inmiddels wel achter dat er ook veel gezonde snacks zijn. 

Toen ik zo aan het sukkelen wat met m’n voeding, at ik geen snacks meer. Maar gezond snacken is juist goed, zo blijft je stofwisseling aan het werk. Dus voor vandaag heb ik een aantal gezonde snacks uitgekozen. 

In kommetje links boven zitten appelchips, dit recept vind je hier.

Eetdagboekje Snacks GymJunkies Lifestyle Plan

WIL JIJ GRAAG HET GYM JUNKIE LIFESTYLE PLAN MET MIJ MEE DOEN?

VUL LOTTE10 IN VOOR 10% KORTING

DEEL DIT ARTIKEL

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *